Regulamin
Nowa praca / Nowa przyszłość / Nowy Ty
Regulamin
Celem niniejszej Polityki prywatności (zwanej dalej: „Polityką”) jest wskazanie reguł oraz działań w zakresie gromadzenia, przetwarzania oraz ochrony danych osobowych, jakie są zbierane za pośrednictwem strony internetowej www.hrn-future.pl, wskazanie reguł stosowania przez nas plików cookies, jak również określenie zasad użytkowania strony internetowej www.hrn-future.pl.
I. Definicje
• Administrator – Administratorem danych osobowych Użytkowników korzystających z Serwisu dostępnego pod adresem www.hrn-future.pl jest HR New Future sp. z o. o. z siedzibą w Poznaniu, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0001127657, o nadanym NIP: 7812076391 oraz REGON: 529684434. Administrator jest też właścicielem Serwisu.
• Dane osobowe – wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, numer IP lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej.
• RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
• Serwis – strona internetowa prowadzona przez Administratora pod adresem www.hrn-future.pl.
• Użytkownik – każda osoba fizyczna korzystająca z Serwisu i jego funkcjonalności.
II. Postanowienia ogólne
• Serwis umożliwia poznanie oferty Administratora oraz promocję świadczonych przez Administratora Usług.
• W związku z korzystaniem przez Użytkownika z Serwisu Administrator zbiera dane w zakresie niezbędnym do świadczenia oferowanych usług, a także informacje o aktywności Użytkownika w Serwisie.
III. Kontakt z administratorem
Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail kontakt@hrn-future.pl lub adres korespondencyjny: HR New Future sp. z o. o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Juliusza Słowackiego nr 18, lok. 7A I 8, oraz tel. +48 696 858 636.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych z którym kontakt możliwy jest poprzez adres e-mail kontakt@hrn-future.pl lub adres korespondencyjny: HR New Future sp. z o. o., 60-823 Poznań, ul. Juliusza Słowackiego nr 18, lok. 7A I 8.
IV. Zasady i warunki korzystania z serwisu
• Korzystanie z Serwisu jest bezpłatne.
• Użytkownik jest zobowiązany do korzystania z Serwisu zgodnie z prawem i dobrymi obyczajami, z uwzględnieniem praw własności intelektualnej. Zakazane jest umieszczanie treści bezprawnych w Serwisie.
• Serwis, w tym jego treści i struktura, objęte są prawami autorskimi, które podlegają ochronie. Użytkownik jest uprawniony do korzystania z Serwisu na własny użytek osobisty – tym samym zabronione jest wykorzystywanie treści publikowanych w Serwisie na użytek komercyjny.
• Użytkownik jest zobowiązany nie podejmować jakichkolwiek działań, które miałyby wpływ na poprawne działanie Serwisu.
• W celu korzystania z Serwisu konieczne jest dysponowanie urządzeniem posiadającym dostęp do sieci Internet i poprawnie skonfigurowaną przeglądarką internetową, np. Google Chrome, Mozilla Firefox.
V. Cele i podstawy przetwarzania danych osobowych oraz kategorie przetwarzanych danych
Dane osobowe Użytkownika Administrator przetwarza w celu:
• Świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępnienia Użytkownikom treści publikowanych w Serwisie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. w celu wykonania umowy obejmującej świadczenie usług drogą elektroniczną przez Administratora za pośrednictwem Serwisu).
• prowadzenia statystyk i analiz w celu usprawnienia działalności prowadzonej przez Administratora (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. w celu prowadzenia analiz aktywności w Serwisie i poprawy stosowanych funkcjonalności, co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora).
• obrony przed zgłaszanymi roszczeniami (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. w celu ewentualnego podjęcia uzasadnionej obrony przed zgłaszanymi roszczeniami lub ustalenia i dochodzenia roszczeń, co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora).
Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych Użytkowników:
• adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies lub innych podobnych technologii.
• W przypadku złożenia reklamacji złożonej w związku z użytkowaniem Serwisu, dane osobowe i/ lub kontaktowe podane w zgłoszeniu reklamacyjnym.
VI. Odbiorcy danych osobowych
Administrator może udostępniać dane osobowe Użytkowników następującym kategoriom odbiorców:
• podmiotom zajmującym się obsługą i zarządzaniem naszym systemem informatycznym,
• podmiotom wspierającym działalność Administratora,
• organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
VII. Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych
• Dane Użytkowników będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowych jedynie, gdy będzie to niezbędne i wyłącznie, gdy Komisja Europejska stwierdzi, że państwo trzecie, terytorium lub określony sektor w państwie trzecim lub dana organizacja międzynarodowa zapewniają odpowiedni stopień ochrony lub gdy zastosowane będą inne odpowiednie lub właściwe zabezpieczenia, w szczególności standardowe klauzule umowne przyjęte przez Komisję Europejską.
• Administrator informuje o zamiarze przekazania Danych Osobowych do państw trzecich lub do organizacji międzynarodowych na etapie ich zbierania.
VIII. Okres przechowywania danych osobowych
• Dane przetwarzane w celu wykonania umowy obejmującej świadczenie usług drogą elektroniczną będą przetwarzane przez okres świadczenia tej usługi, w tym wypadku korzystania z Serwisu.
• Dane przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora są przetwarzane do czasu realizacji celu, dla którego są przetwarzane lub do czasu wniesienia przez Użytkownika skutecznego sprzeciwu przeciwko takiemu przetwarzaniu.
• Wyżej wskazane okresy mogą ulec wydłużeniu w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne w celu podjęcia uzasadnionej obrony lub do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń.
IX. Prawa Użytkowników
• W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych przepisami prawa, w tym RODO, osobom których dane są przetwarzane (Użytkownikom) przysługują następujące prawa: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych jeżeli dane osobowe są przetwarzane na podstawie udzielonej zgody (wycofanie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed wycofaniem udzielonej wcześniej zgody).
• W celu wykonania swoich praw, o których mowa powyżej, wszelką korespondencję prosimy kierować na adres e-mail kontakt@hrn-future.pl lub adres korespondencyjny: HR New Future sp. z o. o., 60-823 Poznań, ul. Juliusza Słowackiego nr 18, lok. 7A I 8.
• Wniosek w sprawie powinien w miarę możliwości precyzyjnie wskazywać przedmiot żądania. Jeżeli Administrator nie będzie w stanie zidentyfikować osoby składającej wniosek lub ustalić treści żądania, zwróci się do wnioskodawcy o dodatkowe informacje.
• Każdy Użytkownik ma również prawo do skargi, jeżeli uzna, że przetwarzanie przez Administratora jego danych osobowych narusza przepisy RODO lub innych aktów prawnych regulujących kwestie ochrony danych osobowych. W takim wypadku Użytkownika ma prawo złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
X. Dobrowolność podania danych
Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Jednak niepodanie przez Użytkownika danych, które są niezbędne np. do realizacji określonych celów może uniemożliwić Administratorowi podjęcie odpowiednich działań.
XI. Informacja dotycząca automatycznego przetwarzania i profilowania
Dane osobowe Użytkowników nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
XII. Pliki cookies
Platforma korzysta z plików cookies na zasadach określonych w niniejszej Polityce.
Cookie to mały plik tekstowy, który strona internetowa wysyła do przeglądarek internetowych, które następnie przechowują je na urządzeniach, z których korzysta Użytkownik (komputer, smartphone, tablet i in.). Tego rodzaju pliki składają się z ciągów znaków, będących zakodowanymi informacjami na temat aktywności użytkownika podczas korzystania ze strony internetowej.
Administrator wykorzystuje plik cookies w celu przechowywania sesji zalogowanego Użytkownika (numer sesji i przypisany do niej token).
Informacje pozyskane za pośrednictwem stosowanych przez nas cookies nie są wykorzystywane do identyfikacji Użytkowników.
Plik cookie sesyjny jest niezbędny dla sprawnego korzystania z Platformy przez Użytkownika. Użytkownik może być też proszony o zgodę na inne pliki cookies. Użytkownik może wyrazić zgodę zarówno na wszystkie, jak i poszczególne pliki cookies. Niemniej jednak chcąc korzystać z Platformy, Użytkownik musi wyrazić zgodę na niezbędne pliki cookies, gdyż bez nich nie jest możliwe korzystanie z Platformy.
Platforma korzysta z następujących plików cookies:
a. niezbędne /sesyjne – są to pliki konieczne do tego by strona działała w sposób prawidłowy. Dane gromadzone za jego są gromadzone do czasu zakończenia danej sesji korzystania z Platformy (sesja jest utrzymywana jedną godzinę z możliwością przedłużenia w przypadku aktywności użytkownika). W celu usunięcia plików cookies z urządzenia należy wyczyścić historię przeglądania w przeglądarce. Szczegółowe informacje o zarządzaniu plikami cookies można znaleźć w ustawieniach prywatności i plików cookies w wybranej przeglądarce pod podanymi niżej linkami:
a. przeglądarka Internet Explorer
b.a. przeglądarka Microsoft Edge
c.b. przeglądarka Mozilla Firefox
d.c. przeglądarka Chrome
e.d. przeglądarka Opera
f.e. przeglądarka Safari
XIII. Postępowanie reklamacyjne dotyczące korzystania z Serwisu
• Użytkownik ma możliwość zgłoszenia zastrzeżeń dotyczących działania Serwisu. Użytkownik w tym celu może złożyć reklamację na adres e-mail kontakt@hrn-future.pl lub adres korespondencyjny: HR New Future sp. z o. o., 60-823 Poznań, ul. Juliusza Słowackiego nr 18, lok. 7A I 8.. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania. Jeżeli Administrator nie będzie w stanie zidentyfikować osoby składającej reklamacje lub ustalić treści żądania, Administrator zwróci się do Użytkownika składającego reklamacje o dodatkowe informacje.
XIV. Zmiany Polityki Prywatności
• Polityka Prywatności jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana, do czego Administrator zastrzega sobie prawo.
• Aktualna wersja niniejszej Polityki Prywatności obowiązuje od 16.10.2024.